Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seomluva
31. 03. 2001
1
0
1332
Autor
kosa
Omlouvám se všem, který sem nasral, ale stejně si asi udělám novej nick, protože tohle mi už nikdo neodpáře. Kdo u tohohle neví o co běží, ať je rád.
Janis: dík
Upsala: zapomeň, prostě jsem urazil pár lidí.
Funda, Biri: Nový nick si dělat nebudu, protože jsem si už stejně zvykl
Hele jak neodpáře...já umím fantasticky párat...pak většinou vyrábím úžasný svetry...jestli chceš pučím ti taky kousek vlny...někde se zašiješ ..někde odpářeš.....
:)
Nevím o co jde, ale tvorba nového nicku mi připadá jako čin hodný slabochů. Když něco uděláš v životě, tak si ty následky taky musíš nést.
PS: děkuji Ti i za ostatní, že jsi se omluvil a přeji Ti hodně sil, abys to vydržel, a příště asi víc važ slova
Já to chápu, Koso a jsme moc ráda, že tak činíš. Dneska v tramvaji jsem si na to zase vzpomněla a bylo mi z toho trochu smutno. Z toho, že se člověk může rozčílit pro takovou pitomost a ještě k tomu v písmákovi, kde by spíš mělo být útulno, kam by si človíček chodil rád odpočinout. Hlavně nic neměň, pak by ta omluva neměla smysl. Myslím, že spousta věcí se dá pochopit a přejít....
Odpáráno a je to...