Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeden den bez vody
Autor
Alca.red
Jeden den bez vody
Fejeton
Přemýšleli jste někdy o tom, co všechno obsahuje vodu? A co by se dělo, kdyby voda prostě nebyla?
Ráno vstanete a jdete tam, kde i císař chodí sám. Jenže….v oné místnosti nemůžete spláchnout. Takže pokračujete do koupelny a chcete si umýt ruce. Opravdu? Ale jak? Když neteče voda? K snídani si dáte vánočku. Suchou. Máte žízeň. Dali byste si čaj nebo kakao? Smůla! Obojí je totiž ( stejně jako máslo) složeno z vody.
Za normálních okolností zamíříte pod sprchu. Ale to nepřichází v úvahu, takže se neumyjete. Dopoledne už bez vody nějak přežijete, ale co pak? Čeká vás oběd ….
Opět bez vody! Na polévku můžete také zapomenout. A co zelenina nebo maso? Těstoviny či kynuté knedlíky? V čem se asi uvaří? Ve vodě? To těžko! Řešením bude studený oběd. Hodně suchý. A na žízeň zapomeňte.
Odpoledne asi půjdete ven. Nebo jste měli v úmyslu jít bruslit? Ani jedno z toho. Zpotíte se a budete mít ještě větší žízeň. Nejlepší pro vás bude, když celé odpoledne proležíte u vaší televize a s minimální námahou budete jen přepínat jednotlivé programy a pojídat třeba chipsy. Budete mít sice žízeň, ale tu už máte stejně, že?!
K večeři si pak můžete dát cokoliv. Bez vody. Třeba obloženou bagetu. A k pití? No zase nic! Chcete se umýt? Prosím, ale…zase bez vody! Tak to asi nepůjde, že? Zbytek večera pak znuděně a otráveně prosedíte u televize.
Je čas jít spát. Ale do pyžama se nepřevlékejte. Zašpinili byste ho! Konečně usínáte. Žízniví, špinaví, s nevyčištěnými zuby. Zcela jistě se těšíte na příští den. Tentokrát s vodou!
Voda je zkrátka nad zlato!