Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvatokrádež
02. 04. 2001
1
0
2019
Autor
farokh
Posadil se na nábřeží a strčil si pistoli do úst.
\ Tady ne\, uslyšel zprava.
Vytáhl ji a podíval se tím směrem. Viděl špatně, do očí mu svítilo ostré slunce. Spatřil jen obrysy vysoké postavy zahalené v roušce.A v hlavě měl zkraty.
\ Dej, odevzdej mi svoje myšlenky\ přikázala mu postava. V hlavě mu v té chvíli hrál jediný tón, jakýsi digitální zvuk o neměnné frekvenci. Už jí je chtěl odevzdat, když si vzpomněl na svoji skepsi.
\ A proč bych ti je měl dávat? Protože sou správný, protože sou moje? A sou vůbec moje? A seš ty ten správnej (měl mnoho otázek, ale tyhle ho zrovna napadly)?\
\ Jak myslíš, ale bude to bolet\.
To už stála nad ním. On klečel bezmocně na zemi a ve tváři měl výraz zamyšleného dítěte prožívajícího životní krizi.
Pořád ten tón, události se sbíhají strašně rychle.
Postava mu odklopila lebku jako dvoukřídlou skříň a něco z ní vyňala.
Před očima se mu v té chvíli promítaly ty nejhrůznější obrazy co znal. Křičel, zatím co postava pracovala. A pak?
Pak zůstal stát. Tón zmizel, vše zmizelo.
Jeho oči byly jako dvě díry v obloze. Nic necítil.
Stal se BEZCHARAKTERNÍM.
sorry, že tě obtěžuju po takový době,ale bezcharakterní člověk je ten, který nemá žádný vlastnosti, není dobrej ani špatnej, protože nemá charakter - rozumíš?
:-) někoho bez myšlenek, bych nenazvala bezcharakterním, ale díky za zamyšlení, ta pistole byla z plastu nebo čokolády, viď že nebyla hnusná