Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLast train to transcentral
Pozor pozor
vyslechněte hlášení
vlak do transcentrálu odjíždí
v 17:15 z nástupiště druhého
upozorňujeme cestující
že tento vlak je poslední
Lačně jsem nořil svůj jazyk
mezi řádky
a s ní se usmívají lidé šťastní
Nejkrásnější a nejsmyslnější vůně
je vůně její vlastní svatyně
Ten večer mi s tebou bylo fajn
když svíralas´ v ústech můj kár
Měníme pozici
teď mohutný Škunner zajíždí
do svého zálivu
rackové poletují nad námi
zpívám tu píseň před sluncem
pak bělostné chuchvalce
pomalinku usychají na tvém těle
průser_mračen
23. 05. 2003
No, docela se mi to líbí... (to není to správné slovo "líbí") rozhodně je mi to milejší, než vulgární výkřiky těžící jen ze své vulgarity-tohle je krásně a slušně podané... ale jo... TIP* (ale nick by to vážně chtělo změnit...)
ehm otče náš jenž jsi....ehm, tedy:-))))))
klitoris: dej si jinej nick. Ten tvůj nynější vypovídá akorát o hříchu :-))))) Ehm, viz výše...
Nyní vážně: Mám pocit, že autorovi zbytečně křivdíte.
možná kvůli tomu provokativnímu nicku.... Myslím, kdyby dílko stejné úrovně napsal někdo jiný, dostal by mnohem více tipů.
Típám
P.S. Omluva všem, kterým mé AVI nesedlo.
Prostě se mi to nezdá tak špatné a bez zajímavých metafor na to, aby se zde vzedmula vlna pohoršení. Jedná se o čistou reflexi bez příkras, na nic si nehrající a toho si cením. Cením, protože z téhle básně není cítit ani stín samoúčelnosti. Působí více na fantazii než na pudy. Akorát mě fakt nesedí ten nick. Svádí k pohledu pod špatným úhlem...
kdyby to napsal nekdo jiny, reknu ulet, ale ten nick te predem odsoudil jako uchyla
jojo, to si zas tady někdo poprvý vrznul... :*)
né sorry, ale tahle poesie se mně nelíbí...
Když se podíváte podrobněji na tu báseň, zjistíte, že zase tak špatná není. Stručný, obsažný jazyk, občas tradiční, očekávaná metafora, ale vcelku dílo, které se dá přečíst, aniž by člověk musel dělat obličeje. Je to dílo, které našlo krásu ve vulgaritě ( i když to není tak úplně pravda, ty obrazy jsou poměrně lyrické + příjemně překvapující použití slangu ). Vulgární je spíš to, co si z těch slov vytvoříte v hlavě vy, takže !!! Prostě báseň, která si na nic nehraje a přibližuje vám to, co je na světě vlastně to nejkrásnější. Demystifikace llásky jako ikonického pocitu, bla bla bla. Prostě fajn. TIP
dávám přednost jemnějším popisům milostného aktu, ale pořád lepší tohle než lásky, vlásky, krásky, kapičky rosy a růže těsně před východem slunce...
hehe, nějak si pčípomínám Baudelaira :) a pak ještě naturalisty.
máš tipajz
Pepe: umění je především o vyjadřování vlastních pocitů, a to se jí/mu povedlo setskaramentsky dobře
nebudu tomu vyčítat, že jde o pornografii, tak daleko báseň nedošla a není ani vulgární, ani nechutná; přesto jsou erotické motivy tím jediným co na téhle básni zaujme, nevyužívá většiny básnických prostředků, využívá špetku tradiční vyčtené obraznosti, jinak nic...
bělostné chuchvalce pomalu usychají na jejím těle? .. hm co takhle sprcha?:-))))))))))) ... chi chi .. nebo se aspoň obrátit, ať se to vsdákne do prostěradla ... . ehm .. chtěl jsem jen říct .. no .. chtěl já jsem vlastně něco říct? Chtěl já vůbec někdy něco říct? Tak proč tu jsem ... tralalá .. houby nerostou, ryby neberou .. .. ááá hlaně že je krásný den ... .... ňam ...a ten perníček od babičky ... zítra tačínýám hubnout ... ehm .. já jsem tu ještě? .. tak já pádím .. ááááááá ... kde se tu vzal ten schod????? ...
Tohle není poezie. Působí to na mě jako nějaké úchylné výlevy (bez urážky teda). Navíc je to řečeno tak přímočaře, že by fotka místo toho měla stejnej dopad. Aspoň teda na mě.