Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKeď všetko hryzie
Autor
Hennya Tahara
Noci plné insomnických stavov......počítanie neexistujúcich ovečiek...............ponáranie sa do čiernej tmy........výčitky svedomia........skurvené svedomie.......dnes som pila iba jednu kávu........cítim sa strašne unavená........oči mám zavreté........nespím....................bilancujem..........a prichádzam na niečo?......leziem si na nervy........a na mozog..........a idem si radšej preč z očíííííííí.........buenos dias.........buenos aires..........to je to blato........?................betón je v pandžame..................nechce sa mi počítať..........zvuky z telky.........výkriky........vzdychy...........neónové žiarenie..............ticho.....mánicka depresia......tikatakajú len digitálky.........do riti!!!!!!!!!!!
Pretože pozlátko kvitne.......a sprostota šuští................podávam si ruky........v ruke.......
Jsou čtyři ráno nebo víc..................?
Svitá...........zase...............cikanie.................rutina..............do riti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!