Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘetízek
Autor
Zanishka
Nikde nic,jen na zemi ležel řetízek.Čí byl?Kdo ho tu mohl ztratit?přemýšlela dívčina když ho zahlídla na chodníku.Ohla se pro něj aby se podívala,co je za fotku v medailonku.Všimla si že ten řetízek je přetžený.V medailonku byla fotka kluka.Mladého usměvajícího se kluka.Byl krásný.Ale proč byl ten řetízek protržený?Strčila ho do kapsy a šla..rozhodla se že ho dá do nejbližších ztrát a nálazů.Šla a koukala do země.Pořád nad tím přemýšlela.Proč ležel na zemi?Nemohla ho ztratit,vždyť byl přetžený.Přemýšlela až došla k názoru,že se ji přethl,ona o tom nevěděla a tak ji spadl.Jak tak šla dál,vrazila do kluka.Hezký od pohledu,ale od někud ho znala,říkala si. „Promiň.“vysoukala ze sebe.A šla dál.Pak si vzpomněla ! „Počkej !“zakřičela se a kluk se otočil.Doběhla k němu a do ruky mu vrazila ten řetízek. „Patří to někomu z z tvýho okolí.“řekla a všimla si že se mu po očích kutálejí slzy.Vyslechla ho.Vyslechla a políbila... „Děkuji řetízku.“řekla si jen v duchu a pousmála se nad svým štěstím.