Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJARNÍ ROZHLÉDNUTÍ
05. 04. 2007
0
10
2060
Autor
Mabi
V první části programu projdeme spletí nejzajímavějších veršů předních českých básníků, a rovněž se dotkneme několika milostných šarád českých literátů jako K. H. Mácha, B. Němcová a K. Světlá.
Druhá půle pak přinese volnou tribunu současných básníků. Každý básník v ní dostane příležitost představit divákům své verše. Pro ty nesmělé jsme zajistili přednes v podání Jany Rubešové.
Účinkující: Jana Rubešová, Martina Bittnerová a Zbyněk Zeman (hudební doprovod).
Vstup volný.
Pořad vznikl pod záštitou kulturně-společenského magazínu www.webmagazin.cz.
Mapka:
10 názorů
Mabi a proto, že jsme s Dědkem na Kadlštějňě uďáli wostudu jakxe patří - z toho usuzuješ, že jsem takhle denně? :-DDDDD
Tak ještě si pamatuji nezapomenutelný Karlštejn.
Tři hodiny odpoledne, němečtí turisté, a létající cigarety, pak spánek v dolíku...Jo jo...
Mám to v blahé paměti.
ale ale Mabi co Ty o tom víš? :-) k jakému truňku?
(nechápu proč mě maj všichni za ožungra, když jsem téměř abstinent, bléé .-)
((za to může zase pár blbců, co šíří pomluvy, že? .-)))
Pišta_Hufnágl
06. 04. 2007
haáá Piští - právě že naopak, zjara mi to hajcuje dvakrát fest ... no a včil jsem jak přetopenej kotel parní lokomotivy .. pííííísk!!! :-))
Pišta_Hufnágl
06. 04. 2007
k jaru že patří láska??
((*&^%$ několik_sprostých_slov @#$%^&*)
A proč teda ta, kterou miluji, mě vždycky na jaře kopne do prdele?
:-(