Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Závislost

14. 04. 2007
0
1
25
Autor
DamagetRoses

Závislost má mnoho podob,drogy....ale existuje i závislost na člověku ....Člověk si myslí,že život je štěstí,ale někdy zjistí,že smrt je vysvobození.Příběh je o ženě,pro kterou je štěstí její muž,ale ten bohužel umřel a s ním i všchna radost téže ženy...

Když se Ema a Tomáš brali,bylo jim něco málo přes 20.Byla to láska na 1.pohled.Znali se už od malička.Jejich matky byli dobré kamarádky a oni se milovali už od mládí.Vždy drželi jen spolu.Jak rostli,rostla i jejich láska.Tak se tedy vzali.Byli jenom spolu.Jejich láska neustále kvetla.Děti zatím neměli.

Jeden den,ale změnil vše.Tomáš měl nehodu.Na následky zranění hlavy zemřel.Ema se utápěla v depresích.Nemohla překousnout,že je sama a bez Tomáše.Tomáš byl její život,její štěstí,její závislost.Chtěla se zabít,ale nemohla opustit své bližní.K Tomášovému hrobu chodila téměř každý den.Buď byla tam nebo seděla u okna,brečela a vzpomínala na vše krásné,co s Tomášem zažila.Řekla si: "My jsme si byli souzeni a ani smrt nás neměla rozdělit !Když umřu,budu s ním...ale nemohu opustit moje blízké.To by bylo nefér.Ale Tome...."


1 názor

Paranoia
14. 04. 2007
Dát tip
To je povídka nebo teprve poznámky ke stěžejnímu dílu červené knihovny?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru