Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepohlazení #001
10. 05. 2001
0
0
1363
Autor
pohlazení
dobré poledne, pokud zrovna obědváte... ach, to jsem vlastně ani říci nechtělo.
takže teď něco úplně jiného:
rádo bych vás všechny pohladilo a napadlo mne, že by to šlo provést třeba tak, že vám doporučím (dle mého názoru) pěknou knihu, cd, mp3, web...
tak tedy - ať se vám líbí:
Kniha
Stephen Leacock - Literární poklesky
Ačkoliv jde již o starší knihu, její krásný jazyk a humor vás jistě potěší - přestože někdy svou ironií a trefností spíš mrazí než hladí... Utahuje si ze všech - od zbohatlíků, přes příznivce zdravého životního stylu - i banální příhody v jeho podání rozesmějí. V češtině tato kniha vyšla již asi pětkrát - nejnověji v minulém roce v nakladatelství Garamond. Více informací o autorovi (anglicky či francouzsky) zde.
CD
Ty syčáci - Máj v dubnu (Indies rec.)
Brněnská skupina Ty syčáci si docela vytáhla: skloubení jazzrocku (?) s bravurou Petra Váši, jehož projev je označován jako "fyzické básnictví", se ukazuje jako skvělý nápad - a kdyby vás snad nepotěšila hudba, pak snad ulítlé texty pohladí váš jazykový cit :)
MP3
lackluster - 071099
Přes "nic moc" název jde o vynikající skladbu, která kombinuje melodičnost a elektronické zvuky - činí tak velmi vkusně a profesionálně: tato písnička je popem v tom nejlepším smyslu slova. Ovlivnění elektronickým proudem 80. let (Kraftwerk) je zřejmé, ale dobrá inspirace není na škodu :) (toto je volně šiřitelná MP3, nebojte se, žádné pirátství, autor je členem skupiny kahvi)
Web
Lostpixels
Pastva pro oči - ve flashi udělaná stránka, kde naleznete zejména velmi zajímavou galerii. Ovšem s klidným svědomím lze doporučit poue šťastlivcům na pevné lince, jelikož na modem to opravdu není...
to je pro dnešek vše, těším se příště... (komentáře vítány!!)