Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nečíst...

20. 05. 2007
0
1
48
Autor
Neutralized

Pišu  po několika pivech. Je to odraz mých obav. Zažil jsem bolest ze ztráty. Dal do toho vše a nyní se sebe ptám jestli se to vyplatí.

Holka se ničí pro kluka co ji bije. Kašle na ní, šuká ji za zády a chčije ji do huby. Říká že ho miluje. Pak přijde někdo kdo si jí váží.

Chce pro ni jen to nejlepší a ona mu řekne že ho nemiluje.....

 

 

 

Obětuješ vše a nemáš nic.

Krutá je láska.

Proč svině co nedávají nic mají vše ?

Proč holka miluje někoho kdo na ni kašle a odkopne toho komu na ni záleží ?

Proč chceš ji dát vše a s ní to nedělá nic ?

Todle nepochopím....

Možná jsem chtěl moc....lásku...

Možná se už nedivím těm co jak "svině" se chovají.

Střídaj holky a nechtěj od nich nic.

Možná zažili to co já a život je poučil.

Tolikrát do toho dávali vše co v nich bylo...už nedokázali v sobě najít víc.

Nechtěli už od života nic. Všude viděli zklamání a bolest.

A když viděli holku co by je zaujala ? Řekli si: "Za tu bolest nestojí, vojet a poslat pryč..."

Nechci to vzdát, ale bolí to. Možná čas rány zhojí a já budu znova milovat.

Chtěl lásku....nemohl ji mít....


1 názor

Mrtvy Pes
21. 05. 2007
Dát tip
kurva ze si me nevzal na to pivo sebou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru