Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLes :-O
15. 06. 2007
1
26
1417
Autor
Sutech
Akej farby je les?
Keď ste v ňom, hrá sa na paletu farieb rôznych období, zelená, hnedá, oranžová, žltá...
Vlastne sú v ňom obsiahnuté všetky farby a odtiene.
Keď stojíte pred lesom a chcete doň vstúpiť , má zelenú a hnedú farbu a odtiene týchto dvoch...
Keď , ale vidíte les z diaľky, je modrý...
26 názorů
dazdozienka
17. 06. 2007dazdozienka
16. 06. 2007
To mi nevadi, ne kazdy sii musi neco z neceho odnest, kdyby to tak bylo zijem v dokonalem svete...;-)
mno jo
sice se rika jakoze clovek ma psat pro sebe ale kdyz uz to nekdo publikuje tak by to melo mit v sobe moznost ze si z toho ctenar neco odnese
ja si z toho osobne neodnesla zhola nic:)
lec to je jen muj nazor
Pre jeden obraz - les bol cely modri - ale inak je zeleny - hra fariem a klam sposobeny vzdialenostou. mozno som cudny no ja to pisem ako chcem a ako sa mi to zda byt spravne.
kde by neobstali ? U bezneho citatela, starej babky, mladej melancholickej kocky, alebo snad u nejakeho cloveka zkazeneho novou dobou a az prilis ztrpnuteho ? U koho ? Usmev a zmurknutie...;-):-)
Aššurballit
15. 06. 2007
Basne v čitankách mi posluzili len ako priklad.
..... A myslim ze ten "dnesny pohlad" je dost cudny pojem, pretoze dnešny svet obsahuje nespočet "dnešných pohladov"...;-) To my snaď uznáť môžeš :-)...
Nie, keby si povedal, že je les modrý tak by to nebola kritika, ale dôkaz že si to pochopil...
Keby si napisal, ze sa ti predsalen ten les nepaci pokial je modry, tak by som si vymyslel akurat to, že je tmavomodrý a uuuuž by sa ti páčil...;-)
Aššurballit
15. 06. 2007
Tak pozri, mne nešlo o žiadny extra srdcervuci zmysel poukazujuci na kontrast medzi blizkostou a vzdialenostou... :-D ja som len chcel poukazat na to ze ten les je modry... A co mas proti basni o tom hrade absolutne nechapem...:-D Tie slova sa tam asi opakuju kvoli nejakemu zmyslu- kvoli zmyslu tej basne, ak si spomenies plno autorou a aj slovenskych vo svojich basnach opakovalo slova vo versoch, je nato aj taky zaujimavy termin, ktory nepoznám... Ale predsa su ich basne v citankach strednych kol...;-)