Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVolání z hora
12. 10. 1999
0
0
3593
Autor
Merle
Hola, hola,
z hora z dola,
osamělá
žena volá
na muže a
na sokola.
Ole, ole,
hore dole,
volám tebe
pojď sokole.
A ty taky
starej vole.
*Volání z hora: hm...spíš hovadinanež blbůstka...využij svůj čas radši čtením nebo na tom prokletým (?) podrbu, ale tohle je na houby...mrhání místem...promiň, ale mi to tak připadá...
m.
Tyhle blbůstky jsou asi nejlepší. Rozhodně mně to vyhovuje víc, než takový ty intošský věci (naštěstí je nepíšeš). Rytmem mi to trochu připomnělo Zapomnění od MM.
:-))))))))) Tak to jooo!
Taky volám z dola z hora
na roztomilého tvora! o))
Upadlo mu křídlo v letu, zobák zhmožděn při doletu, nebe na něj padlo srázem, nezvetil se zdechl rázem, voli vodu vypili, mezitím se zmnožili /vtip-né?
Hm.. Jestli takovéhle dílo je u tebe hovadina, tak co já tu ještě vůbec dělám?
Já prostě moc neuznávám krátký básničky, jenom, když mají pointu, a ani pak moc ne. Ty slávku seš romantik lyrik, já realista až cynik. Jak chceš tohle srovnávat?
no ale plodit úsměvný hovadinky, na to je času vždycky dost viď. Dobrýýýýýýý!!!!!!!!
starej vůl si splet
Všesokolskej Slet
s spartakjádou bolševickou
schrupnul si tam s jednou mickou
jenže tyhle Sokolky
jsou moc silný - na holky
(že nepřines kytici, má teď v gypsu palici...)
Všesokolskej Slet
s spartakjádou bolševickou
schrupnul si tam s jednou mickou
jenže tyhle Sokolky
jsou moc silný - na holky
(že nepřines kytici, má teď v gypsu palici...)
Merlíku, ty perlo, asi taky začnu tvořit jenom v časovém presu. Důraznost a krátkost dodává i Tobě jiskru. Tato krásně doplňuje celé tvoje dílo !