Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěžní dílo 029
04. 11. 2007
5
9
753
Autor
SoutezHaiku07
Rosnička
Vzduch přestal plakat
nebe modří se chlubí
už je po dešti
9 názorů
Pišta_Hufnágl
05. 12. 2007Dorota Máchalová
18. 11. 2007
K dílu: Jedině třetí verš patří do haiku. Právě z něj vychází jakýsi rozmazaný předěl, který tu je přítomný. Personifikace v prvních dvou verších v kombinaci s emotivními slovesy (plakat, chlubit se) do haiku opravdu nepatří.
morgy: Argumentovat věkem oponenta je ubohé. Paulart toho o haiku ví víc, než drtivá většina autorů na písmáku. Její kritiky poukazují na nedostatky, na nichž se shodne většina zkušených autorů haiku. Tak proč bys zrovna ty měla Paulart poučovat o formě kritizování tohoto literárního útvaru? Máš s ním snad větší zkušenosti, nebo jen vaříš z vody a svých pocitů?
Já přece neříkám, že jsem mistryně světa. Prostě píšu svůj názor. Nebe může být i šedé, ale nechlubí se, o to tu jde, v haiku se "nechlubí", chápeš? V tvé mysli se chlubí.
Nebe není prostě "jen" modré drahá Paulart. Jak tak čtu tvé kritiky...jsi mistryně světa přes haiku? v tvých letech? možná trochu skromnosti by ti neuškodilo.
Mně se tvé dílko líbí
*
Moc okatá personifikace na haiku. Nebe se nechlubí, je prostě modré, nic víc.