Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěžní dílo 058
05. 11. 2007
1
12
815
Autor
SoutezHaiku07
ZA OKNY
si stýská
pokrčená břízka--
je větrný den
12 názorů
Pišta_Hufnágl
06. 12. 2007Dorota Máchalová
21. 11. 2007
No jasně, přidávám se s tou personifikací, že je problémová. I když Issa... :-)
TG, s počítáním je to taky těžké. Je to spíš úzus, nikdo se kvůli tomu nechce hádat. Třeba jestli počítat jen slabiky atd.
asi jsem dementninebo tak neco, ale uz hezkou dobu ziji v presvedceni, ze haiku ma mit format 5-7-5, ne?
Břízka se podle mě může ještě krčit, ale už ne stýskat si. S personifikacemi je to holt těžké... :-)
Já nejsem v haiku žádný odborník, to nepopírám.. Ale.. v haiku se nesmí objevit personifikace? :)
Rým se tentokrát na atmosféře podepsal negativně, navíc břízky si nestýskají, to dělají lidé.
kdyby to byla haiku, mohla by být docela dobrá. ale autor by se musel víc snažit.
Uvědomuji si, že jsem hodně kritický, ale budiž útěchou, že mi tato básnička za tu kritiku stojí. Autor má totiž nakročeno dobře, ale kus cesty - v tomto žánru - ještě před sebou.