Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmáci dětem na Choustníku
Autor
Funda
Zdravím Všechny skvělé lidičky a obracím se na ně s prosbou o pomoc při jedné akci pro děti.
Bude vypadat jako dětský den s tím rozdílem, že se bude konat
21.července
Rád bych ho udělal v pohádkovém duchu a proto Vás prosím, aby jste se pokud možno snažili vypadat jako pohádkové bytosti. Samozřejmě můžete být naprosto atypičtí.
Co se týče ostatních disciplín, tak jsem zatím vymyslel jen závěrečné Hledání pokladu, a proto máte volné pole působnosti v jejich vymýšlení.
Bude to na jedné malé zřícenince poblíž Tábora, Choustníkem se zvoucí, jejíž původní obyvatelé se odebrali neznámo kam, a přenechali nám tento skvost uprostřed hlubokých lesů k osvěžení našich duší. Vzhledem k těmto 15 kilometrům, které není tak snadné překonat, navrhuji, aby jste přijeli již v pátek, protože bychom mohli přechrupkat na hradě a hned ráno začít s přípravami (kdo bude chtít, tak může začít už večer – pracovat Míwo). Bus tam jede v 18,30 hod, což je doba, do které bych Vás prosil o příjezd. Jestliže však přijede později, nic se neděje, protože mám k dispozici dvoustopé vozidlo s vlastním pohonem, které by nás tam snad mělo dopravit.
Začátek by byl nejspíš v 9 hodin SEČ (středoevropského času), to jest ta doba, kdy již sluníčko zhruba tři a půl hodiny bude lechtat Vaše tváře.
Hrad má bohužel ve správě obec Choustník, která stanovila v dobách minulých za prohlídku hradu jistý poplatek (15 Kč). Pro děti bude v tento den vstup na hrad samozřejmě zdarma.
Večer by měl zaplanout oheň, při kterém bych rád slyšel Vaše krásné, vzletné verše a případně též zvuk kytary, či jiných hudebních nástrojů
Pokud budete mít jakékoliv problémy, otázky nebo návrhy, které nesnesou odkladu, tak volejte na mého Founa: 0723/154 269
PS: nabalte si hodně sladkostí pro případ, že by mi došly ceny
PPS: jo, a nezapomeňte si vzít spacáčky a něco k jídlu( i pro Fundíka )