Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní večer
24. 11. 2007
8
26
2973
Autor
jazzgirl
Podzimní večer...
A slunce se potápí
do číše vína...
A slunce se potápí
do číše vína...
26 názorů
A není to neobyčejný pocit, když se listy třpytí v paprscích slunce, se kterými nádherně ladí:-)? A jen si tak sedíš s pohárkem a zasněně koukáš...:-)
Bluedragon
04. 07. 2008mořský koník
24. 11. 2007mořský koník
24. 11. 2007
Já jsem se po Tvé kritice na Tvůj nick podívala a hned jsem se musela zasmát, jak je ten písmákovský svět malý :-). Však už máš ode mě kritiku u "Svatomartinského vína" :-)).
mořský koník
24. 11. 2007
Teď jsem si psala s "martinez", takže svatomartinské samozřejmě:-). Děkuji, mořský koníku, za hezkou kritiku:-) (máš krásný nick:-) )
mořský koník
24. 11. 2007
Děkuju:-), ovšem teď není co pít, už zapadlo... :-). Dáme si zítra, když to vyjde:-) (tedy ano, ono vyjde, každopádně:-D )
to je najnajnajnaj ...mam pocit, ako by som čítala prvé haiku čo sa ma osobne dotíka /ak to je haiku, tak podarené/
Obrazně popíjím kažý červánkový večer:-). Zcela neškodné opíjení, sice celkem krátké, ale přináší hezké prožitky...:-) Děkuju, IVO:-)
Nesmutníme, podzim přejde, hlavně když je co (a za co) pít. Pěkná miniaturka. *T
Děkuji Tečičko za Tip:-). Kdybys chtěla zanechat pár slov, budu ráda:-).
Ty jsi rychlík...Vlastně-spíš Pendolino:-D. Pár vteřin a už jsi tu:-) A ještě tak pozitivně... děkuju... :-)