Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěřím a miluji
Autor
Elpida
Jsem Mája a .....věřím a miluji.. Věřím v Boha, věřím v to, že nic netrvá věčně, ani štěstí ani bolest, v to, že nikdy není nic jisté. Věřím, že vždy může být hůř, ale taky že zase jednou bude líp. Věřím v lásku, která neumírá, v nenávist, která může pomoct. Věřím v odpuštění, v to, že člověk nezapomíná. Věřím, že sny se plní, stejně tak jako iluze po čase lidi opouštějí. Věřím, že ten, kdo opravdu miluje, umí nechat druhého odejít či o něj bojovat do posledních sil. Věřím, že bolest šlechtí duši a v nesmrtelnost člověka. Já věřím.........a miluji.. Miluji život - to, že je nejen krutý, ale i krásný, umí brát i dávat, to, že není jen černý a bílý, ale pestrý, plný barev, není stále hořký, je také sladký, nevyzpytatelný, neobyčejný i prostý, klidný a bouřlivý, překvapivý, nevšední, bolestný stejně tak jako radostný. Miluji přírodu, protože nezůstane nic dlužna a je dokonalá. Miluji květiny, ať už voní či nevoní, jsou jedinečné a zdobí svět. Miluji hudbu, dokáže rozplakat, rozesmát, člověk u ní může odpočívat, přemýšlet, zpívat si, pracovat a to nejdůležitější - pár tónů zachytí více pocitů než tisíce slov. Miluji mámu, obětovala se pro nás, tátu, protože na nás nezapomněl a snaží se, sestru, protože je to ona, která mi chystá každý den překvapení ať už milá nebo děsivá překvapení. Miluji Páju, je dobrým člověkem a umí milovat jako málokdo. Já miluji........
Jsem Mája a......i přestože mi srdce v tuto chvíli puká žalem, nepřestávám věřit a milovat. To je chléb a voda mého života..