Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAššurballit
11. 12. 2007
1
6
708
Autor
prasivy prd pedro
Sedim si sedim.A nic! Sedim a sedim.A! A nic! Tak mam taky pocit...ze som na nic! Ale nie Assurbalitko! Nie toto si nesmies pripustat! Teda ...ale nie Assurbalitko,toto si nesmiem ..pripustat!!!! (traslavim hlasom pomedzi palec a pery s prestavkami na jeho cucanie si mrmlal)Ved ja som uplne uzastny! SOM! No ...SOM! Tak znovu... Sedim si sedim....A! Nic! Sedim si tu a sedim AAAAAAAAAAA!!!!! Do ritky s curacikom!!!! A zase nic!!! Boze! Coze ? Noze? Nie!!! Ale!Toto zrovna nebolo to najlepsie co ma kedy napadlo. Aj ked..! Mao to szmrnc!Ale...Hmm. Musim nejako prispiet tomuto zubozenemu svetu! Assurbalko zmuz sa! Teda, zchop sa!No na zachode som uz dnes bol. A to tak, ze tri krat. To bude mozno tou krupicovou kasou co mi mamina na ranejky urobila!? Hmm.Neviem.So I'm like half done for today. I quess! Jasneeeeeee!!!!!!!!!!!!! Prihlasim sa na pismak a niekomu tam nejaku ze kritiku napisem! Noooooo!!! A to ze mudry ja nie som! Kdeee !! MAMAAAA ohrej mi este trochu tej kase! (z pozadia sa hlas do vety otazkou konciancej ozval,na co Assurbalitt muzne,chlapsky ako to on vie ked musi situacie panom sa stat:) NIEE MAMMAAA,do toho mojeho kyblika mi ju daj,to nevadi ze je spinavy! To umyjes potoom.
6 názorů
prasivy prd pedro
20. 12. 2007CrawlingChaos
16. 12. 2007Aššurballit
16. 12. 2007
he... bez urážky pre ass. ale musím dať tip...
je to howadina... ale napísané s chuťou...čo je dobré