Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO tom čím pohrdám
13. 02. 2008
0
5
754
Autor
Laia
Zahalena závojem noci
a osvícena temnou tmou,
třesu se strachem ...
... z hvězdobití.
A světlo stále plápolá,
to svétlo stále svítí.
A já toužím nervomoci,
po nějaké té moci- nad svou duší.
Ne nejsem, jednou z tich nězných víl,
ani nejsem naivitou jejich žití.
Svítí světlo svítí
a bodá mě do neslabin.
Přesto odmítám se kát, odmítám se sklonit,
odmítám si lhát, omítám, odmítám a nechci
připustit si, že upřiletí nepřiletí
dálší z motýlích nadějí...
5 názorů
sabi má recht, až na to, že já asi nebudu za kliše považovat to, co on,... to druhé, na co poukázal mi tak treba neprijde
tak za prve:co se porad omlouvas a ujistujes, jestli uz nahodou nekde neco nebylo a jestli nahodou eni neco komplikovane a jestli nahodou... jednou ses rozhodla neco napsat, tak si za tim stuj! mozna z toho nebudou vsichni urvani, mozna nebudes zasypana tipy a zlatymi a platinovymi a lentilkovymi vybery a nevim cim jeste, ale co - chces reakce, od toho sem pises, ne? jakmile uz do prologu vlezes se stazenym ocasem, pocitej s tim, ze muzes rvat jako lev, ale za selmu nebudes.
ja ti zkusim prozatim snad konstruktivne doporucit, aby sis po sobe precetla, co napises a zbavila se preklepu, abys setrila ozdobnym fontem a davala si pozor na klise typu "zavoj noci" nebo "odmitam si lhat". kolikrat staci zkratit a zkusit miniaturu. napad s "hvezdobitim" ma vyborny potencial, schvalne, co si predstavis, kdyz se rekne "hvezdobiti"? ja moc veci.
vidis, takhle jsem se v zivote u nikoho nerozepsala a uz ani nerozepisu. takze mozna to tak uplne marne nebude. drzim palce, tvor! :-)
slozity? spis kycovity..a co maj vsichni porad s tema motylama? se s nima roztrhl pytel najednou..