Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMé žábomyši
Výběr: Baziliška
15. 02. 2008
3
5
985
Autor
Grtek
Já zíral tě, když ty, má milá
jsi durchně kvokno vyšumila.
Jak krávran hravě plánila jsi
ku krávě hráván větrem v asi.
Ó má žábomyši, slůně z blažin
jak mám vyvzlyknout ti plíseň vážím
tvá kvostná kráň - můj vyšší tlak
tvá hrudná něž - ta taky tak.
jsi durchně kvokno vyšumila.
Jak krávran hravě plánila jsi
ku krávě hráván větrem v asi.
Ó má žábomyši, slůně z blažin
jak mám vyvzlyknout ti plíseň vážím
tvá kvostná kráň - můj vyšší tlak
tvá hrudná něž - ta taky tak.
5 názorů
nevím, kvokno už jsem potkala - třeba právě v překladu In his own write, vyvzlyknout myslím existuje, byť se prakticky nepoužívá, plíseň-píseň je staré, kvostný snad, ale blažiny a kráň myslím ne...kráň je nádherný slovo, zvukomalebný a významově přesný...jestli znáš (jiného) autora, sem s ním, zajímá mě to:)
...
k recitaci je tvoje věc trochu nevděčná:)
děkuji, děkuji, děkuji mnohokráte za vyslovenou podporu tomuto možná lehce eklektickému dílku (ale co v dnešním postmoderním světě není eklektické, že?)
Neroušek: To trochu přeháníš, básník nejsem a už skoro rok neskládam...
Baziliška: nemám nižádnou chuť ni důvod ti bránit používat tyto novotvary, neb se trochu obávám, že pravděpodobně u většiny z nich nejsem historicky prvním autorem, to by byla dosti velká náhoda...
Grtek In his own write;))
skvělá hříčka, máš cit pro jazyk...plánit, blažiny, kráň a něž jsou geniální a citlivě vytvořené novotvary, smím je používat?:)