Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePár skleslých nadějí
Autor
IHIVA
Kde jsou ty krásný dny? Kde jsou a přijdou?
Skleslá, to je to slovo, někde uvnitř se něco třepe, je to vzpomínka, je to naděje, že zase bude dobře, že zase budu s ním, jen minutku, jen okamžik. Tíží to vědomí, že všechno krásné, co jednou začalo, jednou taky skončí. A bude to brzy.
Odcházíš? Usmívám se a přeju šťastnou cestu. Pláču a držím se za hlavu, odešels a jsem tu úplně sama, dnes jen na chvíli, ale příště odejdeš napořád.
Kam se poděla radost? Odešla s tebou… snad aspoň ona se jednou vrátí.
Mám se dobře, je to jen beznaděj…
Můžu dělat spoustu věcí, nic netěší.
Mám tolik nadějí a přání, jen doufat nesmím.
Je to takhle lepší, pro nás všechny, je to lepší, ale strašné.
A najednou chápu všechny ty ostatní, ty co se vzdali. Nic neudělám, nejsem tak hloupá. A nejsem ani tak chytrá, abych věděla, co udělat mám.
NIC neudělám.
Že stále marně hledáš lásku? Že se často trápíš a ztrácíš naději?
Budu stokrát zoufat a naříkat, jen když budu vědět, že je to ono. Raději nekonečněkrát hledat a nenacházet, než jednou ztratit naději. Jen mít pár vzpomínek a doufat a nikdy nezapomenout. Raději se chvíli trápit a chvíli smát, než nemít kam jít, co dělat, s kým se smát a pro koho trápit.
Neumím se usmát. Dívám se na lidi, jak jsou šťastní, jaký asi mají důvod? Nemůžu ani brečet, ustrnula jsem v nějaké bublině.
Usmál se na mě...podíval se...napsal...to je jedno, ale už se zase směju. Jak snadné. Pro smích není potřeba VELKÝ důvod...