Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční boj
Autor
Mutina
Noční boj
Pomalu se blíží večer a já už dostávám strach.Ruce se mi mění v ledy a celé tělo se koupe v studené koupeli mého potu.Dávám dobrou noc mým rodičům a s úsměvem je opouštím.Pomalu si lehám do postele a snažím se na nic nemyslet.Hrozně se bojím.Pomalu usínám a probouzím se tam.Na místě mých nočních můr.Znova a znova musím bojovat v aréně proti zlu.Vidím k sobě kráčet postavu bytosti, které nevidím do obličeje.Ale už tuším kdo to je.Můj věčný soupeř na život a smrt.Dnes musím konečně vyhrát.Dnes mě nesmí zabít.Pomalu tasím meč, i když jsem ho v životě nedržela v ruce.Bojuju přece o život.O svůj holej život.Najednou cítím chlad.Probouzím se zpocená v posteli.Opět jsem prohrála svůj život.Sakra.
Další den ulehám s jasným cílem musím vyhrát.Opět to samé místo, ale dnes jsem chtěla zvítězit nad svým strachem.Chci vědět, kdo se skrývá pod kápí.Opět tasím, ale dnes mám cíl a věřím si.Boj je tvrdý a já už nemám sílu.Ale snažím se sebrat svou poslední kapku odvahy.Ano, mám ho.Strhávám mu kapucu.Panebože.Vždy jsem myslela, že bojuji z učitelem, ne já bojuju sama se sebou.Bojuju ze sebou, se svým svědomím nebo duší?Proč ale?To se nikdy nedovím. Právě jsem se probudila.Né zpocená hrůzou, ale s určitým vysvobozením.Vím s kým jsem bojovala.Ale proč?