Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO mé čtyřsté čtyřicáté třetí cestě z výšky dolů
07. 05. 2008
0
19
1883
Autor
Adlet
O mé čtyřsté čtyřicáté třetí cestě z výšky dolů.
Tak a teď jen pro změnu to Čomolungma je...
bude to fakt asi bolet...
Proč jsem probůh Karkulka,
proč né z údolí Golet
19 názorů
dík zlato.... zítra...dneska už spim... hard day...pa... jindy jinak ano?-))já nemůžu čekat na tvý ano...tohle nevysvětlím..... budu v ně věřit... ahoj-))
pchééé ... řeknu ... a pak budu ještě odpornější klaďas, co? tůůůdle
Vlez si na stránku "Má díla" tam ti to nabídne upravit, a v režimu úprav to normálně zrušíš
jsi hnusně fajn-))) jo...schroupni to prosím... myslím to fakt dobře...nejlíp-))) jako vždycky-))-))) mě to dělá dobře..pa-)) jo a neřekneš teda jak tu hloubku zrušit? teď když tam je?
jsi hnusně fajn-))) jo...schroupni to prosím... myslím to fakt dobře...nejlíp-))) jako vždycky-))-))) mě to dělá dobře..pa-)) jo a neřekneš teda jak tu hloubku zrušit? teď když tam je?
to je diskuze jako uzený stehno z krůtího nebe......mrzí mě všechno a asi budu zvracet....fakt příšera-)))) vždycky se nepovede-)) zítra mi bude fajn-))čau... a sorry..
systém je sviňa, a dYž má člověk blbec den, dokáže být hodně zlomyslnej ...
dík..... potřebuju hladit...nutně..... nezvládám systém...nic....hodnejs-))) dík.. já ani nevím jak to zrušit....nezlopb se
Ale di ty, ten koho něco štve jsi zjevně ty, když reaguješ takhle podrážděně, no nic, promiň, že jsem ti sem vlezl, slibuju, že už to nikdy neudělám.
Že autor stojí o hlubší kritiku máčš napsáno pod dílem ;-)
něco tě štve ne?-))))můžu vypadnout.... nemám potřebu někomu vadit... to si pak vadím sama-)))) a to nemůžu potřebovat-))) mrzí mě jestli jsem se tě nějak dotkla...je to jen pokračování předcházející cesty-))) taky mi dneska není fajn...jsem udřená jako trotl.... řekni si...