Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNAROZENINY
14. 06. 2008
1
5
656
Autor
Myron
Jsem nasranej.
Sedim, hulím a chlastám.
Mám narozeniny a nikdo z těch, co jsem na ně po těch letech sehnal kontakt a pozval je nepřišel.
Dvacet let jsem tu nebyl.
Dost se toho tady změnilo, i lidé zdá se.
Zazvonil zvonek.
Můj někdejší nejlepší kamarád.
Tenkrát byl u Veřejné bezpečnosti.
Potřásl mi rukou, popřál k návratu a k narozeninám mi přinesl vrátit nůž co mi tenkrát Bezpečnost zabavila jako předmět doličný.
Poděkoval jsem a strčil nůž do kapsy.
Dlouho jsme kecali, od Bezpečnosti odešel s pěknou rentou a založil si vzdělávací a pracovní agenturu. Vozí sem holky z Ruska, učí je německy a anglicky, aby se pak mohly uplatnit v západní Evropě a ony za to, že se o ně tak hezky stará šlapou pro něj chodník.
Debata o těch minulých dvaceti letech se protáhla k ránu.
Ožralí jak slívy jsme usli, kde jsme seděli.
Nedělní poledne nás probudilo kocovinou.
Rozhodli jsme se naše opice vyvenčit a zajeli městskou hromadnou do příměstských Ostopovic.
V hospodě bylo všechno při starém.
Po dvaceti letech jsem se tu mohl orientovat poslepu.
Seděli jsme, pili pivo a klábosili.
Koupili si flašku a šli se projít k vodě.
V koruně mohutného dubu se lehkým vánkem osvěžujícím parné odpoledne pohupovala babka.
Vyšplhal jsem do koruny a zjistil, že ještě není úplně tuhá.
Vytáhl jsem nůž a provaz na němž visela odřízl.
Babka žuchla na zem tak nešikovně, že pokud nebyla mrtvá do teď, tak teď už určitě.
Zatáhli jsme ji z cesty za křoví a rozdělali oheň.
Babku naporcovali a začali péct.
Po dvou hodinkách bylo maso propečené, leč tuhé.
Zapíjel jsem stařenu z flašky, přesto mne v břichu tlačila.
Nebylo možné nesouhlasit, když přítel poznamenal, že moje žena byla tehdy chutnější.
5 názorů
no mozno vykusat v inom browsery.. mne osobne to neslo v opere.. v firefoxe to slo ok a int. explorer som neskusal :)
Škoda, je ale možné, že s tím neumím zacházet...
Edituje se to nějak specialně?