Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZAMILOVANÁ
Autor
gasoufa
Seděla jsem na lavičce a byla jsem zamilovaná.Byla jsem zamilovaná a šťastná až se mi z toho chtělo brečet.Seděla jsem sama na lavičce a vnímala jsem všechno co jindy ne.Ten nejlehčí letní vítr,který v tom horku málo kdo postřehne,vůni opalovacího krému kterým jsem si natřela obličej,křik dětí co chtějí zmrzlinu a ta jim spadne do písku,pohledy starých lidí co se prochází a je jim dobře a ví,že už všechno ví a že si tady jen tak jsou.
Koupila jsem si jahodový džus a lehla si do trávy.Taky vonělaA všechno mi bylo jedno a přitom mi na všem strašně záleželo.Nemusela jsem nic,ale dělala jsem všechno.Šla jsem do knihkupectví a koupila si knižku pohádek.A Pak jsem jezdila v metru z konečné na konečnou dokud jsem všechny ty příběhy o princeznách a vílách a vlcích a kouzelných babičkách nepřečetla.A najednou mi to všechno připadalo strašně opravdové.Byla jsem si jistá že i tady v podzemí,tady v metru se mnou jela alespoň jedna víla,několik kouzelných babiček a taky pár zlých čarodějů.
Pak jsm zašla do papírnictví a koupila jsem si vodovky a výkresy a štětce.A lehla jsem si doma na studené dlaždičky v kuchyni a malovala.Malovala jsem louky a domy a kytky a lidi a srdíčka a taky velkou duhu a slunce přes celý papír a pak jsem si v ložnici natáhla šňůru na prádlo ode zdi ke zdi a barevnýma kolíčkama jsem si tam ty obrázky pověsila.Vodovky z výkresů mi kapaly na bílý koberec a já se tomu smála.Udělala jsem si šťávu s pomerančů sedla jsem si na balkon,mávala jsem na cizí lidi a snědla jsem tabulku oříškové čokolády.
Byl večer.Šla jsem sama do kina a koupila jsem si ten největší popcorn a coca colu a gumové medvídky a celý film jsem se smála a taky občas brečela a pak jsem šla noční Prahou pěšky domů a a zpívala jsem si.A v půlce cesty jsem si zula boty a šla jsem bosá po ještě teplém chodníku.A doma jsem si otevřela okno co nejvíc to šlo a lehla jsem si do postele.A byla jsem zamilovaná a šťastná až se mi chtělo brečet.Chtělo se mi brečet štěstím,protože jsem věděla že až se ráno vzbudím tak tam nebudu ležet sama.A ložnicí voněly uschlé vodovky a venku začalo pršet a hřmít a otevřené okno se samo tiše zavřelo.A tak jsem s úsměvem usnula.A zdálo se mi,že sedím na lavičce a cítím ten nejlehčí letní vítr a zmrzlinu a krém a džus a kouzlo z pohádek a byla jsem zamilovaná...........