Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seODMLKA
04. 11. 1999
0
0
1729
Autor
slavek
Vážené a milé písmačky, vážení a milí písmáci. Omlouvám se, ale na nějakou dobu se pravděpodobně v písmákovi odmlčím. Není to proto, že bych nechtěl psát a číst, ale proto, že kvůli určitým problémům nemám přístup na internet. Takže kdykoli od teď jsem na netu je to jen z kavárny, a to jak jistě uznáte není zrovna optimální. Přesto se budu snažit objevovat se tady tak často jak jen to půjde.
Kdyby se někdo chtěl ozvat, můj mobil platí 0603 817 927
Nejhorší je že pausa se pravděpodobně protáhne až do nového roku a možná ještě déle, protože do té doby nevidím možnost jak výše zmíněné problémy řešit.
Děkuji všem, kteří na mě nezapomenou a nezanevřou.
Mám Vás rád. Váš Slávek
Děkuji moc všem. Bohužel je to věc, kterou asi těžko ovlivním a bez telefonu se prostě internetit nedá. :-) Už teď mi chybíte..
:-((( Nezapomenu a nezanevřu!!! A budu tě čekat!!! I když ten čas bez tebe tady bude v jistém smyslu na hovno!
*!
*!
Na tebe přeci nelze zapomenout :-) A zanevřít? Kdo by si troufl...? :-)) Těším se na každou Tvou novou věcičku, co sem dáš, na každé slovo, které napíšeš. A třeba bude možnost i zavolat...