Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senejblbejsi schovavana
Výběr: rebecca13
25. 08. 2008
2
8
1503
Autor
houmles
internet
podivna je hra
nejblbejsi schovavana
jakou clovek zna
internet
tomu kdo ho ma
pry veskery informace
vzdycky vyhleda
Pred pikolou za pikolou nikde ani stin
Rozhlizim se okolo a nic v nem nevidim
Nikde zadnej pohyb natoz informaci shon
vsichni trcej skovany - na google com
internet
koupil sem si mail
chodeji mi sracky
komu jsem ho dal
mikrosoft
koncim s pocitacem
vir zbil Billa Gejtse
a ja jsem byl zatcen
...a opet refremek, je-li libo a ma-li totak byt..
8 názorů
tak dobra, dilo podlehne nyni jedne autokritice
puvodni verze: virus zabil Billa Gatese
zmeneno na: vir zbil Billa Gatese
------------------------------------
TO NE. zde se nabizi zcela Billuprosta varianta "virus zabil Gejtse" - proc autor nezvolil tuto?
Autor si zde zcela zamerne vybral tu nejhorsi variantu ve snaze docilit kyzeneho efektu zhnuseni publika, az nam tak - receno trochu familierne - preblil.
A od toho se odviji i ono naprosto odcizene blaboleni o jakemusi kupovani mailu - dnes preci i male pruhovane dite vi, ze maily jsou na portalech senzam i cnetrum davno zdarma.
Co mne vsak zarazilo nejvice v celem textu, tak mimo absence diakritiky, neoznaceni refremu a one vyse jiz jemne nakouslou familiernosti sdeleni to je prave nosna veta jednotlivych slok, budeme-li jim tak pro jednoduchost rikat. In - Ter - Net. Mik - Ro - Soft. Nicnerikajici? Ale kdeze! Skryta reklama. Nevim jak vy, ale ja u teto vety dostal chut na neco krupaveho a sladkeho - na jablko. Tim padem mi jiz prijde nepotrebne zabyvat se takovymi drobnostmi, jako ze autorem proklamovany punkrock absolute kontrastuje s takovymi prvky, jako je krok-sun-krokovy "internet", ze ma nudne rymy, velky pismena a tak.
Proto nad napsanym dilem mackam velkym vypinacem - a je to zivak a ten vlak jede na kolin. tramtadada, drzte se, jedeme jedeme jedeme jedeme ale kam? neni on nakonec ten google pikola? kolik je vlastne v tehle hre pikol? trojuhelnik, ctverec nebo kolo? a v jake tonine by odmitl Karel Gott zpivat tento text?
:-) hele a hrajeme tejkonc ve vopici 29.8. - je to nejak hodne kapel ruznyho razeni tak.. na modravopice.com jsou vypsany, pamatuju si na ty gemini gem ze sme s nima hrali v pivovarskejch sklepich a celkem dobra muzika s vyraznou kozovou hradbou :-)