Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlnoletním
24. 10. 2008
1
11
1459
Autor
Morsdave
Plnoletním a hřbet se mi křiví
slintám do výstřihů vážných dam
k dětským hrám jsem již příliš sivý
však k dospělým hrám pohrdám
dětský rozum postrádám
a dospělou hloupost spřádám
Či snad mám??
11 názorů
ale právě o tom to je. sivý jakože na to hraní už sem příliš šedivý- příliš starý či přerostl sem hry a teď mi již nic neříkají. chápeš?
jo a ještě něco :DDD sivý, je šedý, takže tam rovnou dej jiný slovo vyjadřující vyspělost nebo přestárlost v souvislosti s dětskými hrami :o)
áá, ještě mě napadlo!!!
"k dětským hrám jsem již příliš sivý,
(však) hrami dospělých, pohrdám"
pété: jenže to už by s tím pohrdáním ke hrám nebylo takový, spíš bych tam napsala- k dětským hrám jsem již příliš sivý, však k dospělých hrám (nebo tato dvě slovy vyměnit), pohrdám. Zní to divně, ale aspoň je to správně a navíc se to tam i vejde :)
no, nechci prudit, je to hezká básnička, ale, myslím, že spíš plnoletníš a ne plnoLetíš... třeba špatně, kdyžtak opravte.
Miroslawek
26. 10. 2008mořský koník
24. 10. 2008
možná bych tam dala spíš "a dospělými pohrdám"...protože pohrdat k nečemu...nedávám myslím smysl. Jinak je docela dobrá, první část se mi líbí hodně, ta otázka na konci je pro mě poměrně nicneříkající, možná by taky stála za větší zamyšlení...