Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZápisky před smrtí
Autor
Berzeger
Byl bych blázen, kdybych si nalhával, že mou současnou situaci s přehledem zvládnu.
Manželka ode mě utekla poté, co jsem se ji pokusil zabít, protože mě chtěla unést a prodat překupníkům orgánů. Radši ani nevycházím z bytu, zabarikádoval jsem se, aby na mě nikdo nemohl, zejména lidé mé ženy.
Před chvílí mi navíc volal můj psychiatr, který stále nechce pochopit, že jsem naprosto zdravý, v pořádku. Beztak celý ten únos naplánoval on, samozřejmě jsem mu to také nezapomněl do telefonu před zavěšením pěkně od plic říct.
V bytě mám až na svit svíčky úplnou tmu, nikdo nesmí vědět, že tu jsem.
Slyším houkání. Poodhrnu černou roletu a opatrně nahlédnu z okna – sanitka. Tedy, vůz záchranářů to je, já nicméně vím svoje – už si pro mě přijeli. Tohle nepřekousnu. Beru ze zásuvky pistoli a zatímco toto píši, strkám si hlaveň do úst. Jakmile zazvoní, ukáži jim, že si na mě nic nevezmou.
Už zvoní.
Sbohem, krutý světe.
Tyto zápisky byly nalezeny v bytě muže (38) trpícího vážnou duševní chorobou – schizofrenií. Projevuje-li někdo ve vašem okolí příznaky této nemoci, rozhodně situaci nepodceňujte! Schizofrenik může být nebezpečný nejen svému okolí, ale i sám sobě.
Muž, který se přestal léčit v domnění, že už je zcela v pořádku, ohrozil zdraví své ženy a nakonec svým bludům sám podlehl.