Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekoule speciál
07. 02. 2009
1
23
1605
Autor
řádek
Je mi ctí tímto poděkovat odvážné autorce Ferry, která se jako jediná zúčastnila koule speciál.
Vzhledem k jediné účastnici nepovažuji za logicky správné vyhlašovat vítěze :)
Povídku Nejpodivuhodnější den si můžete přečíst >>> ZDE <<<
23 názorů
jejdavilda
09. 02. 2009jejdavilda
09. 02. 2009aleš-novák
09. 02. 2009
Broučánkové, nechte už toho debatování, neb život, natož jeho půvabné stránky jako jsou řádkovy hrátky v KOULI, není žádný boj a profláknuté slovo vítěz zahřeje jen na chvililinku a fakt jen toho, kdo pokoří aspoň dvacítku dalších ctižádostivých i hravých pilovníčků slova.... No tak deset, no. Já nechcu zde vítězem býti s příběhem z Krumlova, hodlám s vámi rum do dna píti - jsem prostě taková.
Navíc to teď musím na Písmáku na pár týdnů zabalit a chci se těšit zpátky jako ten poutník znavený u vašich dveří schoulený. Čau čau a spěte vleže !!!
Ferry, co vás všechny miluje !!
jejdavilda
09. 02. 2009
teta josef: jen tak pro inspiraci - můžeš mi sem dát nějaký úryvek z knihy, který by tě, jak ty říkáš, nenudil? :)
Ferry urcite oceni, ze nema cenu soutezit sama se sebou..
řádek to říká dobře- soutez ma smysl pouze tehdy, pokud je vetsi ucast...
tema bylo krasne, ale zdalo se mne, ze mozna tim,ze bylo vypsano na delsi dobu- to mozna nekdo nestihl vstrebat a tak se nezucastnil..jakmile se zacne k.o.u.l.e prekryvat s vice tematy, prestane mit ten efekt-"jit do toho ted hned"..
mozna to chtelo tu "specialku" vickrat propagovat v dilne, arene, na hlavni strane..neda se nic delat- je toho tady hodne a kdyz neco nebrnkne do nosu, tak se tim nikdo nezabyva..
Ferry: vážně si považuji Tvé účasti :)
avox: to je možný :) Nojo, no, co naděláš. Taky to někdy popletu. Ale já si zas nemyslím, že u koulí speciál je důležitý, aby byla velká účast. Obvykle jsou o dost těžší a mně potěší každej účastník, byť je jen jeden.
Teta Josef: umět se poprat se ctí s těžkým tématem - v tom je ten vtip. Každé téma může být záživné, ale je na autorovi, jestli to v tom dokáže najít. Ale to je právě to, mně se líbí, když autor přijde s invencí, s nápadem, jak vytáhnout něco zajímavého z něčeho, co na první pohled zajímavé vůbec není. Dát téma s pointou je o ničem :)
Dík, že jsem se mohla zúčastnit, což sveřepě činím, co je koule koulí, pokud jsem napojena na naše lajničky. Já jsem středopolař, nějaké vítězství by mě přivedlo do rozpaků nanejvýš (hezké a skromné prohlášení průměrné snaživky, ne?) LOVE LOVE a haf haf!!!
víš, řádečku, trošku za to můžeš... měla jsem rozepsané dílko o "čtvrtém" hrdinovi, po tvém upřesnění pravidel jsem je odložila... no, moje chyba...
Ferry to napsala pěkně, je jediná, tak je stejně první! :-))