Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInzerat mé ženy II.
10. 02. 2009
2
3
1279
Autor
Mojmir Zly
"Děláš si ze mne prdel?" vztekle funím do telefonu "Já nejsem kurva žádnej blbísek" slintám "Seš!!" klap tutůůůů. Pověsila. Tohle nemá cenu, nemá to cenu? V současné době mám cenu 3550,- i s baťohem. Prolížím se v zrcadle, stoupám na špičky, zatahuji břicho, zatínám pěsti a snažím se zatnout vší silou bicepsy. Tohle není krize středního věku, tohle není nic jiného než tragédie - moje malá zoufalá tragédie. SMS: "vyzvedni kluka ze skolky, jdu nakupovat, nevybavuj se tam - ostuda A." Tak tady fakt končí legrace 3800,- někdo přihodil, aukce malého kulatého blbce končí za 4 dny, koukám že mne draží i nějakej chlap. Myslím, že se zcvoknu. Začínám pít a hodně, do vyzvednutí syna mi zbývá 120 min, nyní mám hodnotu 3850,-. 4000,- už se motám. Vybavovat se ve školce nebudu, budu rád když tam dojdu a když mi Pavlika dají. Ostuda bude tak jako tak. 178 cm, možná, ale ta váha to je prostě blbost. Nemůžu sehnat váhu. Jsem ožralej a prosím řezníka od vedle jestli by mne nepřevážil, poslal mne do háje. Zbývá 60 min do vyzvednutí kluka, sedím zpátky za stolem 4550,- jsem v kurzu a hlavně si myslím že ty letenky se pořád rentují. Otevírám druhou láhev je 60 minut po termínu co jsem měl vyzvednout kluka ze školky, 4800,- nejvyšší nabídka je zatím od chlapa. Bože, zdá se mi to? SMS: "ty debile kde jsi? Proč to neberes A?" 18 zmeškaných telefonů, 10 od ženy, 5 ze školky, 3 od mámy. 120 minut po termínu a myslím, že třetí láhev. Tančím na stole v úplně prázdnym baru, barman se chechtá, mobil jsem ztratil. Ani nevím jak dlouho je po termínu, jediný co vím je že živýho mne nedostanou.
3 názory
nevím,neznám
18. 09. 2010
to je jak hypotéka na štěstí......... ale jinak krutě reálné................. Dobrý!!!!!