Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomárno
02. 03. 2009
2
5
2197
V dolnej zemi
riekou rozdelené
mesto
do krajín.
Predsa Slovensku
je niečím vzácne
v ľavej
strane toku
pevnosťou,
čo na pár rokov
domovom bola
z cudzej zeme
armády
a námestím
rôznych fasád
podľa štýlu Európy.
5 názorů
Johann Wolfgang Mária Amadovič
03. 03. 2009
papouchu proboha proc ho urážíš ?..pise celkem v pohode, vyjadruje svoje ja, ma vztah k zemi kde zije, vsima si okoli a chce to dat ven !.. co je na tom magorskyho?
...mas jiste rpavo mu to zhodnotit jako sracku- ale urazet ho nemusis! - tebe snad nekdo urazi?
..slusne ti odpovedel na tvou kritiku, bez urazky rekl svuj nazor a ty hned o magorech!!- ses normalni?
...Johan - predpokladam, ze se nenechas otravit!
/*
ty jsi makeš :-)))))))
netvrdím, že tvořím skvosty, naopak o sobě tvrdím, že jsem podřadný třetiřadý blbůstkář
ale od tebe je dost ubohé, tento přístup - "tvoříš blbiny? Nemáš mi co říkat"
Vole, to, že sám nepíšu perly neznamená, že nepoznám sračky, které tvoří nějaký grafoman...
Přesvědčit magora, že je magor, je nemožné.
:-)
Johann Wolfgang Mária Amadovič
03. 03. 2009
mě z něj fakt vomejou
on toho nenechá a nenechá
těmi bláboly děláš ostudu celému slovenskému národu!
pochop to už konečně, proboha
to, co plodíš, je hnus
třeba máš talent na jiné věci, zkus .. třeba matematiku, hrát na housle, křížit zeleninu, hrát poker... já nevím ... ale na psaní poezie talent prostě nemáš!!!
zkus to, krucinál, pochopit
myslím to vážně, bez urážky