Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZamindrákovaná hodinová opice
05. 03. 2009
9
30
2912
Autor
jejdavilda
Vždy když trpí op tikem
seznámí se s optikem
a když nezná optika
po nocích si op tiká
30 názorů
takže to je cosi jako perpetuum mobile - dostaneme Nobelovku, Aleši, jsme první, kdo tohle dotáhl až do finále... :o))))
kdybys měl brka, Vildo, byl bys pták a Stalingrad bys nepřežil - sežrali by tě k večeři než bys stačil uhlídat, která zrovna bije nebo tiká :o))
jejdavilda
06. 03. 2009aleš-novák
06. 03. 2009
Musíš mu ty letky sem tam kapánek zastřihnout, aby nebyl tolik létavý, Aleši... :o)))
aleš-novák
06. 03. 2009
Brka?? Máš opeřený chronometr? To jsou teda věci takhle při pátku... :o)))
aleš-novák
06. 03. 2009
aleši, když se zpomalujou hodinky, tak je potřeba natáhnout pérko!!! :o)))
rampouch nemá na vás čas, milé děti
připravuje pro vás novou soutěž
klepejte se a těšte se :)
aleš-novák
06. 03. 2009nevím,neznám
06. 03. 2009jejdavilda
06. 03. 2009
Písmák asi zase trpí nějakou dětskou chorobou - se to napsalo 2x samo od sebe - to jsou čáry, to jsou kouzla...
založím vám klub dětský koutek písmákům
a jejím předsedou se stane pakoušek nebo "ta ze sceneru" :)
Asi tuším, čemu se tak u vás říká - u nás tomu říkáme Přední Indie :o))))) (Zadní Indie je o kousek dál, to dá rozum...)
jejdavilda
05. 03. 2009
Co kecááááš???
Se mi přetrhl provázek a novej nemám, a tak už po dvorku kačenku netahám. Hele, nemáš provázek nějakej zánovní???
jejdavilda
05. 03. 2009
Joooo - tak tam bych si to taky užila co by se do mě vešlo, hihihi :o)))))))) - akorát já bych tahala kačenku - hééč!!!!
jejdavilda
05. 03. 2009
nemazéééj - čemu bych se pak chechtala??? - by mi bylo smúúútno potom... fňuk