Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNový svět
Autor
s.kiwi
Neprocházel se, prostě jen tak šel… nevěděl kam. Na rohu ulice zahnul doleva. Špatná volba… Nepřemýšlel nad tím… Byla půlka zimy. Na hlavě měl čepici a k tomu triko s krátkým rukávem. Nevadí… Moc času mu už stejně nezbývalo.
Zazvonil zvonek. Šla otevřít. Na svého teď už bývalého přítele, kterého tu měla sotva před hodinou, ani nepomyslela. Cizinec se na ni usmál. Vtáhla ho dovnitř. Políbil ji na přivítanou.
Šel pomalu podél zamrzlé řeky. Kolemjdoucí procházeli kolem zabalení v kabátech. Přišlo mu to směšné. Přešel přes most na druhou stranu řeky. Proč? Přišlo mu to fajn.
Rozepnul jí košili, sjela jí přes ramena na zem. Začala ho líbat na krku. Něžně ji položil na postel. Pohladil ji přes krk po tváři. Slastně přivřela oči. Pomalu do ní vnikl.
Na křižovatce se zastavil. Poslední volba. Odbočil vpravo. Zbývalo jen pár posledních vteřin. Zastavil se a otočil. Prohlédl si hvězdy a rušnou noční ulici. Otočil se zpět. Oči mu oslepily reflektory automobilu. Ucítil bolest, uslyšel skřípění brzd. Řidič s mobilem vyběhl z auta. Zbytečně.
Vyvrcholila. Bez ochrany… Pod jejími okny projel ambulanční vůz se sirénami. Spokojeně se schoulila v náručí neznámého a usnula.