Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejaro
31. 03. 2009
3
15
1072
Autor
evička
Jaro je každý rok
protože utíká blok co blok
zase uslyšíme zpívat ptáčky
a už nemusíme nosit kozačky
po jaru začne léto
vnoučátka na něho
vždy volají teto ! teto !
15 názorů
děkuju, jako její táta sem chodím sem málo, nechci zasahovat do názorů, ale musí mít formu. a od papucha se mi to opravdu nelíbilo.
za názory, ale přesto děkuju i za mlou. chodí se dívat ráda, jen s počítačem to tolik neumí.
Richard Miške
31. 03. 2009pavelpavel
31. 03. 2009
no možná se mýlíš a nepoučuji nikoho jen si myslím, že když nevím tak se nevyjadřuju. A děkuju za kompliment, že jsem chytrolín, ale je pravdou, že jsi té malé holce možná dal pochvalu to asi ano, ale nevím jak to pochopí ten tvůj slovník...
jáá se... :-)) ..bavím :))
fakt miluju chytrolíny, co vlezou na písmák, jsou tu čtrnáct dní a hned poučujou a jsou chytrý jak deset čertů... fakt jo :-))))
pavelpavel
31. 03. 2009
pro papouch a podobným:
je mi líto, že jsi něco jako admin., který by asi měl být nestranný.....???? Asi bych tě vyhodil z práce za takovýto projev....třeba v nemocnici ihned.
Toto opravdu psala devitiletá holčička, ale asi nemáš na to napsat ani slušnou kritiku....a dále ... asi Ty s poezii nemáš nic společného. Psal jsem zde za malou a mám její rukopisy a nebyla opravena ani čárka, a raději sedte za počítačem.
A je vidět, že hloupých je zde asi více a ty bezesporu hlupákem jsi, reaguj na vulgární básně ( ale pro tebe) budou asi moderní...
Toto nepsala evička! Prosím tak už raději nepiště a povzbuďte spíše snahu, kterou která je milá..Víte co to je ?
Richard Miške
31. 03. 2009
Není k tomu co dodat? Někdo na to má i v takhle malém věku a někdo nikdy ( nemyslím, že každý musí být básník....), ale projev je hloupý.....
aleš-novák
31. 03. 2009
Až chytím toho parchanta, co sem pod různými dětskými nicky cpe tyhle voloviny, tak mu... to eště nevím, co mu, ale něco určitě! :-ppp