Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprotest
12. 05. 2009
0
6
1009
Autor
posádka reloaded
My posádka nám přijít dost zvláštní, že se sem zalogujeme jako staronový autor a když na chatu požádáme o radu, jak na odstavce jednoho ze zajetých autorů (papoucha), tak se nám vysměje a je velmi vstřícný a inteligentidebilně vtipný.
Tímto mu velice děkujeme za pomoc i za vyhození z chatu.
Taky Tě oblibujeme, tragikomiku
naše posádka reloaded
p.s.: tento přístup jistě motivuje nové autory k tomu, aby přispívali na Písmáka...
Tímto mu velice děkujeme za pomoc i za vyhození z chatu.
Taky Tě oblibujeme, tragikomiku
naše posádka reloaded
p.s.: tento přístup jistě motivuje nové autory k tomu, aby přispívali na Písmáka...
6 názorů
Pišta_Hufnágl
12. 05. 2009
nevím, kdo přilítl na chat a msíto pozdravu všechny nazval "volodroidi"
na hrubý pytel...
A proč to cpeš proboha do arény?? Proč na to proboha chceš hlubší kritiku??
Jak staronový autor bys snad měl vědět, co se dává do Arény a jaké jsou kategorie na Písmáku... Pak se nediv, že kritici na svou funkci rezignovali..
nebo snad, jako staronový autor, nevíš, jak to na Psímáku funguje? ... (či snad "mělo by fungovat.." :))