Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIronie osudu
Autor
Adrabus
Klečím před ní, srdce mi buší, ruce se třesou a sucho v krku nepodporuje můj hlas. Vzchopím se a konečně
to řeknu: ,,Báro, vezmeš si mne?“
nebo tato situace, kdy stále klečím a netrpělivě čekám na odpověď.
Srdce mi v tu chvíli radostí pukne! Obejmu ji a chci ji takhle držet nadosmrti. Smějeme se jako dva blázni.
a zrada.
Teď mi však puká bolestí.
Je to už pět let zpátky, co Báře doktoři diagnostikovali rakovinu prsu.
(nebo snad naše miminko) opustila-odešla…
Doktoři Báru operovali a tvrdili, že operace byla úspěšná. Jenže měsíc před porodem si sama Bára našla bulku. Tentokrát na druhém prsu.
Ohrozil by se život dítěte. Samozřejmě se děti rodí předčasně a většinou doktoři děťátko bezpochyby zachrání, ale Bára byla proti. Nechtěla vystavit naše dítě, byť malému, riziku, nebo třeba předčasnému porodu, když jí vlastně nic nebylo. Nic ji nebolelo, nebylo jí špatně. Cítila se dobře.
Tak doktoři odebrali pouze vzorek z bulky a udělali testy. Výsledky byly
Přednější byl ale porod. Bál jsem se…v životě jsem se tolik nebál. Můj smysl života umíral, druhý chtěl na svět. Bára byla vysílena a doktoři museli zvolit císařský řez.
to nejsmutnější, co se v životě může odehrát.
V tu chvíli mi srdce puklo potřetí...