Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDominik Tlustoš pokračuje
23. 05. 2009
0
0
754
Autor
morena
Tak Dominik šel na první případ.Byla to dálniční kolize.Dominik tam přijel v Mercedesu a říká:Je tady jenom pár desítek to nebude pro odtahovku problém.No,jeďte jeďte podotknul podporučík Kajsr.Tak jeli zpátky na služebnu.Tam řekli šéfikovi všechno co udělali.Chudák podporučík dostal vyhazov do hodiny.Šéfik říkal:Promiň Domo,ale přijede ministr dopravy s hejtmanem.Tak se Dominik vypařil.Jako na potvoru potkal Kristopii a začervenal se a řekl:Krisopie-já-ti-musím-něco.A Kristopie odešla.Dominik kopnul do dveří.Jel svým Jeepem domů.Potkal tam manželku s bývalým podporučíkem jak se tam píchají a lízají a řekl:No fuj ty debile nech mě konečně žít vypadni nebo tě doprovodím.Tak podporučík šel a řekl:Ten Tlustoš ten debil jeho manželka je taková kozatá a von na to nic.A mezitím si řikal:Asi sem homosexuál.A ščel domů viděl tam hejtmana s jeho manželkou a řikal:Hejtmane jak to že nejste na té poradě se šéfikem,a běžte do prdele.KONEC.