Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHra afghánského děvčátka
26. 05. 2009
2
18
593
Autor
FAE BOMB
Hra afghánského děvčátka
Já mám doma medvídky,
pálim do nich z "devítky".
Mají v sobě díry,
jak ementálské sýry.
Z tátovýho kulobroku,
sypu jim to do rozkroku.
Až budete v nebíčku,
pozdravujte babičku!
Z "er-pé-géčka" hlavice,
utrhne jim palice!!
Snášejí to tiše,
vždyť jsou jenom z plyše...!
18 názorů
MikeRenegade je můj nepřítel z internetový hry. Přišel sem kazit vzduch. Stačí se mrknout na jeho profil. Žádná vlastní tvorba a všechny jeho kritiky jdou na mě. Žádná neni pěkná...
MikeRenegade
01. 10. 2010
Vidím v tom hlubší smysl.. Možná že jsi ho tam ani nezamýšlel dát, nicméně za něj ti Tip dávám.
Bluedragon
26. 05. 2009
Slyšel jsem vtip: Do Zverimexu přijde malá holčička a chce morčátko. Prodavač se ptá:"A které bys chtěla, to srakaté, to s tím jiskřivě černým kožíškem, nebo to sněhově bílé s roztomilým růžovým čumáčkem?" To je fuk, moje kobra je barvoslepá!!!
Chápeš tu paraelu? V tom vtipu taky nikdo neřeší, kde toho hada vzala, co na to rodiče, jestli je jedovatej, jestli je řádně zabezpečenej proti úniku... Smrtelně jedovatej had působí v rukách malý holky stejně nepatřičně jako nabitá zbraň. V prvním případě zemřelo morče, v druhém je z medvídků cedník. Normálně takový věci nikdo neřeší. Sorry, ale buďto je ti pět let, nebo ti někdo v mládí omylem zastřelil medvídka...
Bluedragon
26. 05. 2009
Moje básničky nemaj' popisovat realitu. Děj bylo potřeba někam umístit- ČR nelze, Jugoška vychladla, Irák slabej, tak co? Obsluhu "devítky" dítě nezvládne. OK. Mám tam faktickou chybu. Tak já jí teda přezbrojim na ráži 6.35 Browning. To už možná půjde...
Bluedragon
26. 05. 2009
teraz som prečítala knihu o Afganistane, nemôžem to prijať ani ako blbôstku.
Nemám v úmyslu někoho hanobit. V Afghánistánu je ale dlouhotrvající válka a dětičky si hrajou se všim, co najdou... Zeptej se někoho staršího, s čim si hrály děti u nás po válce. Ještě hodně dlouho učitelky ve škole zabavovaly vostrý zbraně a munici. Někde za odevzdání byla snad i odměna, něco jako za sběr kaštanů nebo starýho papíru. Ta situace zřejmě trochu připomínala film "Obecná škola". Pochopitelně si nemyslim, že by malé afghánské nebo jiné děvčátko dokázalo odpálit RPG. I když... Čet' jsem, že při bojích na pražskejch barikádách poškodila německej tank panzerfaustem čtrnáctiletá holka. Takže, co ty víš, s čim si malý holky hrajou...?
Bluedragon
26. 05. 2009Bluedragon
26. 05. 2009
Nepovažuji to za kdovíjak povedené, hlavně nepotřebuju vyjádření profesionálního písmáckého kritika. Už mě párkrát spražili. Normálních lidí se to netýká.