Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBotanik
26. 05. 2009
0
34
674
Autor
FAE BOMB
BOTANIK
Na tom pražskym mostě,
rozmarýna roste.
Na tu svinskou rozmarýnu,
hážu bomby z Zeppelinu,
ta kurva pořád roste!
Až tamtudy pudu,
rozbiju jí hubu!!
Pak jí hodim do přehrady,
narvanou do sudu!!!
34 názorů
MikeRenegade
01. 10. 2010
Já bych toho chtěl... Třeba papežovu dýku vod "Hitlerjůgent". Se vsaď, že bych za to vod sběratele okamžitě dostal nový auto!!!
Já??? ani né jen razím metodu pokus omyl :) Zabil jsi vrabce, napiš mu báseň, možná ti odpustí.
Ty jseš nějaká byliknkářka, či co? Protože já ano. Zajímaj' mě léčivý kytky. V "Písmákovi" jsem za šílence, co rád zabíjí lidi. V reálnym životě jsem vzduchovkou střelil do hlavy vrabce. Na místě byl mrtvej. Do dneška mi ho je líto...
Rozmarýna je jakési koření, že? Jestli se z toho dá dělat i čaj, nevim...
Udělám na ni atentát, a pro vístrahu všem rozmarýnám si z ní udělám čaj :)
Sal: Doporučuju vokovaný vojenský boty. Za výsledek ale neručim. Ta rozmarýna je fakt drsná... :-)
Thal, to nemám sám ze sebe, to řek' král Miroslav v "Pyšný princezně". Tak to asi bude pravda, nééé?!
Thal, plevel se musí vytrhávat i s kořínky, jinak vyroste znovu... :-)
Rajo, já po městě jezdim s kolečkem plně naloženym tvárnicema... Co kdybych náhodou dostal žízeň, žejo? :-)
Na tom pražskym mostě
placá se tam kapr
šla okolo moje milá
vyšlapla mu oko
šla okolo moje milá
vyšlapla mu oko
až ja tudy pujdu
tak si vezmu ruksak
dam si do něj čtyři cihly
abych dostal žízen..:P
Vrah kytiček... Sám sebe nazývám botanikem... Můžu snad za to, že ta kytka je "botanicky méněcenná"?!
aleš-novák
26. 05. 2009
Super. Rytmicky to fakt moc nesedí, jak uvedeno v prologu. Tendence/směřování- k čemu? Dál- ventilování agresivity literární činností? I kdyby. Naprosto neškodná věc. Kdo nechce, ať to nečte a je to. Mezi vrstevníkama jsem se svou tvorbou kupodivu populární.
aleš-novák
26. 05. 2009
Jen si tak z těch veršů dělám srandu. Snažím se nicméně také kritizovat rostoucí násilí ve společnosti a to šokujícím, mnohdy až absurdním způsobem. Zde se obětí bezdůvodného, nepřiměřeně brutálního násilí stala dokonce kytka. Už's pochopil moje dílo, nebo žádná změna? Uvítám hlavně upozornění na chyby v rýmu,pravopisné,atd. Obsah asi hodně lidí nepochopí, jako já například nechápu abstraktní obrazy.