Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAkatsuki?--Nevím!-2.
Autor
LenaleeUchiha
,,Uhm..vstáváme" řeknu a líně se zvedám z postele. ,,Itachi,kam si mi hodil tričko?" Zeptám se a lovím triko s polo rukávem na lustru. ,,Tak a je to." Oddechnu si a šněruju poslední řádek vysokých kozaček. ,,Teď mám chuť z tebe všechno znovu servat." Prohlásil Itachi a mlsně si olízl rty. ,,Tak na to zapomeň." Prohlásím trucovitě a zkřížim ruce před sebe. ,,Až večéér! A kdyby tě to zajímalo,za pět minut máme být dole na snídani,jestli nechceš přijít pozdě." Řeknu se smíchem,načež rychle vyběhnu z pokoje,jestli nechci zažít Itachiho 'krutou' pomstu,protože jsem mu hodila oblečení na kebuli zrovna,když mě chtěl znovu stáhnout na postel.
,,Hojky lidi." Pozdravím nedočkavě,když na stole uvidím mojí oblíbenou snídani-palačinky. Na to,abych si došla ke kuchyňské lince jsem moc líná a než mi stihl Deidara říct ahoj,jsem mu čmajzla talíř s palačinkami před nosem. ,,Dobrý den,Leen-chan." Jako jedinný mě Tobi pozdravil slušně. ,,Ahoj Tobi,hádej co pro tebe má Leen-chan?" Zeptám se a jako vždy vím,že to Tobi uhádne. ,,Lízátko?" Zeptá se Tobi nesměle,a rychle bere lízátko,jako by se bál,že mu ho někdo vezme. ,,Hm.." Odkašlal si Pein. ,,Takže ty a Itachi půjdeš do Konohy mi něco vyzvednout." Prohlásil Pein,než se zvedl a zmizel ve své kanceláři. ,,Konan? Zeptala jsem se modrovlasé dívky a mé nejlepší kamarádky. ,,Proč se Pein chová dneska tak odtažitě? Konan si povzdychne. ,,Zase ty jeho nálady. Včera se mu ozval Madara a něco prý chtěl." Při slově Madara nám všem naběhla husí kůže. ,,Myslíš,že je to něco o mě? Odhodlám se proříznout tísnivé ticho,které nastalo a nevěstilo nic dobrého. Když se ozve Madara,není co jásat. Fakt ne. Ale najednou přece: Jakou mám vlastně s Madarou zkušenost? Pamatuju si to,ale nejsem si vůbec jistá,že jsem prožila to,co bych mohla popsat vzpomínkami. Už jsem se rozhodla. Po misi se zeptám Peina. Ten přece musí něco vědět!