Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kouření

14. 06. 2009
1
9
304
Autor
czenek

blábol

V tvé puse:

                                                                                                           Půl hodiny

V kuse.

 

Mně to stačilo!

                                                                                                           Dej mi pade.

Půjdu na pivo.


9 názorů

Rabb
17. 06. 2009
Dát tip
já karty nikdy nemusel.. to na střední šach v hodině, to bylo gut. a to s tím lepším člověkem.. vždycky může být líp. :-)

czenek
17. 06. 2009
Dát tip
Podle mě je každý člověk věřící (i ateista věří v neexistenci boha). Takže z toho usuzuju. Ach.. To by byla krása:) To tě šlechtí! :) já (hříšník) se věnoval karbanu ale ne.. lepší člověk z tebe vyrůst ani nemohl :) (alespoň já si to myslím a to tě ani neznám)

Rabb
17. 06. 2009
Dát tip
to kde pracuju neznamená, že jsem věřící.. pokud to usuzuješ podle povolání v profilu.. ;-) a ve správné domácnosti se cosi půl hodiny válí v puse a pak se manželka obere o prachy a jde se počkat do hospody, než uvaří oběd, ne? a rodinná výchova.. máš skoro pravdu; schovával jsem se, ale protože jsem potají hrál tetris. měl jsem poslouchat učitele, byl by ze mne lepší člověk.. :-)

czenek
17. 06. 2009
Dát tip
máš to vysoké cíle donutit někomu k reakcím:D až půjdeš do nebe (či někam tam, kam chodí lidé tvého vyznání) a někdo se tě zeptá cos dokázal, tak nezapomeň zmínit, žes jednoho ignoranta - jistého blbého czenka - donutils k reakci na komentář :D Tak proto's to nepochopil. Ve škole jsi se musel schovávat pod lavicí a v rodinné výchově ti ušlo o čem že ta domácnost je?! :P

Rabb
17. 06. 2009
Dát tip
týjo, jsi tu od 9.6. a dneska jsi napsal první reakci na komentář.. jupí, v podstatě jsem tě k něčemu donutil.. ..pochopil jsem to tak, jak jsem to pochopil, s tím nic nenaděláš.. to víš, jsem blbej, ve škole mne šikanovali a ubližovali mi.. fňuk.. :-)

czenek
17. 06. 2009
Dát tip
promiň asi se ti zamlžily brýle, ale tato "báseň" nění o domácnosti. Zkus si ji přečíst ještě jednou a uvidíš, že tam žádná domácnost (nebo nedej bože máma s tátou) nevystupuje :))

Rabb
17. 06. 2009
Dát tip
hmm.. klasická domácnost.

* dobrý úhel pohledu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru