Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezima
01. 08. 2009
0
0
623
Autor
sudruchh
Zima
Jak to vidím?
Za oknom fúka silný vietor, tma sa vznáša a na uliciach nikto.
Počuť len vietor udierajúci do stien a v diaľke veža odbíja polnoc.
Zrazu sme sa niekam všetci rozpŕchli.
Iba to mi v tejto tmavej chvíli napadá... Je mi z toho clivo. Samotná spomienka, nostalgia za včerajškom, chvíle bez chýb...
Ten vietor náhle zosilnel. Desí ma. Napadá ma – prečo to tak musí byť? Prečo je tých chvíľ tak málo? Vlastne je ich vela, no trvajú tak krátko...
Nakoniec zistíme, že už len spomíname, nostalgicky v snoch a predstavách znovu túžobne prežívame.
Spomínam na kŕdel divých husí odlietajúcich preč za kopec v jesennej oblohe... stúpam si na špičky, ale už ich nevidno. Sú priďaleko.
Ako odchádzajúce a meniace sa sny, túžby, priority tých, ktorí boli nemenní.
Meniaci sa smer vetra, ktorý tak nahle zosilnel.
Polnočný zvon v symbolike deliaci včerajšok a dneskajšok... prečo ma to núti premýšlať?
...asi niekto všetko so vštkým pretkal tenkou niťou osudu.