Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se3.9.2001 bez názvu
24. 09. 2001
5
0
1646
Autor
NoHead
Na modrú oblohu
kreslím prstom
modré slová.
Keď zaprší
kvapky Ti
pošepky
prezradia
čo cítim.
Premokneš ...
Tá frázička z Egypťana mi tiež obzvlášť zarezonovala v pamäti - už viem, čo najbližšie použijem v argumentácii proti Tebe :o)).
Spomínam na Kaptaha a na ďalšie citátiky, podobné bzučaniu...na altánok z kameňov a na podivuhodnú návštevu pri uzdravovaní "čarami"...
A Egypťan, pri ňom mám ešte viac čo spomínať...ale Ty vieš, čo myslím - že ?
Btw: Nemáš Ty na dáždniky "šťastie" ? A to vôbec nechcem byť zlá !
To "premokneš" ma fakt dostalo, začínam Ti veriť ! - Dokelu ! :o)
"Bzucanie much" je najskvelejsie slovne spojenie z celej knihy.
BTW: stava sa ... pomaly si zvykam :o((... ale nie, mam co som chcel, no ... vlastne nemam co som chcel, ale ved vies ako to myslim. A aj ked sa obcas mracim ... aj tak sa usmievam.
No ... predtym tam bolo privela slov (zbytocnych) a znelo to tak trochu pateticky ("ako bzucanie much", heh opat citam egyptana).
Nerad menim uz napisane veci (ale kym tam bolo tolko slov, tak to vlastne este napisane nebolo :o))). Mam ju rad, aj ked mi prinasa zopar spomienok smutnejsich nez by sa patrilo. Dotycna totiz zjavne nosi(la) dazdnik :o((.
nádherné, už neopravuj, neupravuj. Viem ako máš dážď rád, toto je hodne hodne silné. :o)))
Vieš, nenapadne mi nič lepšie ako povedať, že táto báseň je extra mňam :o)!
Tip tipovatý! *!
... tajuplno-zmysluplné. Ďaľšia tvoja podarená citovka, a chuťovka zároveň. Mňammm.
Mimoriadne "líbí".
T.*