Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKořeny
Autor
Odložené Dítě
Juliet Fleur de Lisová byla na vrcholu své baletní kariéry, když potkala okouzlujícího pana Hari Bose. Hari byl původem Ind, ale mluvil několika jazyky a francouzsky mluvil téměř lépe než svou mateřštinou. Z bouřlivého vztahu se Juliet narodili dvojčata, holčičky. Juliet byla příliš štíhlá a drobná a druhá holčička málem nepřežila, o svůj život se rvala jako lev, a to doslovně. Hari v dobré víře chtěl, aby jí proto dali jméno Lea, aniž tušil, že za několik tisícovek pátků Lea otevře etymologický slovník a najde pod heslem Lea divokou krávu. Juliet si prosadila svou u druhého dítěte, té dala jméno Adrien.
Brzy přišlo rozčarování, pan Hari pracoval pro NSAU, nebo-li v Nezávislé společnosti agentů v utajení a domů se vracel velmi pozdě, někdy vůbec. Juliet nebyla zrovna typem ženy v domácnosti a stýskalo se jí po tanci, bála se o Hariho a nepřetržitá péče o dvě děti ji ubíjela. Navíc z Hariho rodiny ve Francii nikdo nebydlel, ostatně ani nikdy neviděla jediného člena jeho rodiny. Po celý život oceňovala umělecké sklony svého příbuzenstva, až nyní pochopila jeho nevýhody. Jejich bohatý program a všestranné záliby se poněkud neslučovaly s pravidelným hlídáním dětí. Když Hariho poslali na služební cestu, jak říkal, někam na východ na několik měsíců. Juliet došla trpělivost a po zuřivé hádce, kdy Juliet Hariho poslala ať si jede někam, i Harimu došlo, že jejich vztah nemůže fungovat, pokud se jeden neobětuje.
Neobětoval se ani jeden, a tak Hari odjel s Leou někam na východ a Juliet zůstala s Adrien ve Francii. Bylo to těžké, bylo to radikální, ale oba byli temperamentní a tvrdohlaví a v tu chvíli to považovali za jediné možné řešení.