Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePilotní projekt
11. 11. 2009
2
15
2285
Autor
FAE BOMB
Islámský zavlažovací systém
Alláhu, sešli nám vláhu!,
modlí se v Al-Fatáhu...
Padá deštík svěží,
na trosky newyorských věží...
15 názorů
Fae! Ve skutečnosti se řád pokusil zrušit Hitler a zabavil jeho majetek. Část tohoto majetku byla Řádu vrácena: několik budov v Bruntále, kostel v Sovinci. V Opavě existuje církevní konzervatoř Německého řádu apod..
No vidíš, já jsem si dokonce myslel, že ten řád byl nějakym papežem zrušenej, ale von neni... Stejně už nebojujou, takže by to byla pěkná nuda...
Já, blbec, si nevšiml minulého času. nějak přestávám vnímat jazykové nuance. Nejvyšší čas ukončit pohnutou spisovatelskou kariéru.
aleš-novák
12. 11. 2009
Prozradím ti, Fea, velké tajemství. Celý svůj vstup jsem si vymyslel. Svým zaměřením jsem libertián.
Pro: Aha, takže asi nevstupuješ...? Škoda. A proč, nechtěji tě, protože máš "modrou"? :-)))
aleš-novák
12. 11. 2009
Fae Bombe, snad ti t nikdo neuvěří. Ale máš pravdu, že blbí jsou na to dost. nedávno jsem četl, že Jerry Lee Lewis přišel k Presleymu a ochranka se ptala, proč má u sebe pistoli. Řekl, že jde zastřelit Elvise. na několik dnů ho zavřeli.
Já jsem nedávno psal, že vstupuji do Řádu německých rytířů (viz "Zbavit muže ...") a někdo se mě ptal, jestli skutečně vstupuju ... Tip
:-) A v kolikátym patře? Prej to trvá docela dost dlouho, seběhnout všechny ty patra... Nebo ho pronásledoval sousednim výtahem...?