Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetadlo vs. toaleta. Vsadíte si?
12. 11. 2009
2
16
2295
Autor
FAE BOMB
Dohajzlu s letadlem!!!
Navštívil jsem WTC,
zašel jsem tam na WC,
ještě před tím zmatkem.
Na míse tam sedím,
do novin přitom hledím,
záchod ulít' pod zadkem...!
16 názorů
Protože cpou dětem do hlavy nereálný představy vo životě. Všechny pohádkový postavičky pochytat a zavřít do koncentráku! Dobro zvítězí a zlo bude potrestaný? Za takovej názor bych posílal na Solovky!!! Jedinej, kdo by zůstal na svobodě, by byli Itchy a Scratchy...
tak teď už chápu Tvoji posedlost...
ale proč střílíš i postavičky z pohádek?
Přečti si ještě moji výzvu "Zbavit muže práva ..." (No, jestli chceš. Vím, jak je blbé někomu něco nutit).
Pravda, i to je cesta. Odcházím psát dílod o Superstar, tak ti přeji poklidný podvečer.
Vyznání víry umět nemusim, stačí, když mám čim ustřelit zámek vod nebeský brány... :-)
Fae, ty jsi se přece nemohl dostat do nebe. Copak jsi křesťan? Tak schválně, jak zní Credo?
aleš-novák
12. 11. 2009
The New York Times. Zrovna jsem pročítal burzovní zprávy. Za svoje celoživotní úspory jsem nakoupil akcie společnosti American Airlines, tak jsem chtěl vědět, jak na tom jsou...