Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNezaměstnanost
02. 12. 2009
1
22
2347
Autor
FAE BOMB
Popravčí četař
S prací jsme dnes "na štíru",
já jí mám až v Alžíru.
Hitler mi prej dovolí,
čistit rasu pistolí...!
22 názorů
Jestli toto úsloví nepochází ještě z dob anglické okupace Indie? Tam to ještě mohlo být myšleno vážně. Dokonce možná i jako hrozba. Něco ve smyslu "nechoď do sklepa, sežere tě bubák"!
(Tu zkratku ještě neznám)
Bojovej slon? Se správnym použitim je jeho bojová hodnota lehce pod úrovní ruskýho automatu. Spíš mírně nad Makarovem. Nemůže ti máma koupit aspoň RPG ?!
Řídit jí nebudeš. To vlastně nikdo. Ozbrojenej chaoz. Válka nadnárodních celků, jednotlivejch národů, v každý zemi občanská válka...
Potřeboval bych asi s někym vytvořit duo básník+kreslíř. Kreslířskej server asi neni, že?
:-)
Jen mě mrzí, že neumim i kreslit. Kdybych moh' svý básničky doplnit i vobrázkama, tak by to bylo skoro dokonalý...
Jinak, úplně nejlepší je vypařit se atomovkou. Tu ale asi neseženeš. Prostě si asi budeš muset počkat na třetí světovou... :-)
Jen mě mrzí, že neumim i kreslit. Kdybych moh' svý básničky doplnit i vobrázkama, tak by to bylo skoro dokonalý...
Jinak, úplně nejlepší je vypařit se atomovkou. Tu ale asi neseženeš. Prostě si asi budeš muset počkat na třetí světovou... :-)
Taky jsem četl Čárlýho Máje. (V Kordillérách...?) Nebo taky můžeš zkusit waterboarding...
http://www.blackcommentator.com/268/268_images/268_cartoon_bush_vetoes_waterboarding_bill_small_over.jpg
Tu bych nedoporučoval. Střelíš se do hlavy a pak tě třeba zachráněj'. Pak třeba vochrneš, voslepneš, vohluchneš, budeš blbej, nebo kombinace tohoto. Podle toho, co bude poškozený. Pro zajímavost: Jeden sebevrah vzal pistoli ráže 6.35 Browning. Vystřílel šest nábojů do hlavy a srdce. Pak mu náboje pravděpodobně došly. Kapacita zásobníku zbraní této ráže je většinou 6-8 nábojů. Nakonec ale zemřel. Otázka zní, za jak dlouho... To už je pomalu lepší ta chřipka...
Tak to potom jóó... Je vidět, že to máš vymyšlený. Jak to provedeš? V odborný literatuře jsem viděl fotku chlápka, kterej si rozříznul hlavu cirkulárkou. To byl podle mě machr! Doufám, že nebudeš takovej srab, abys použil třeba prášky na spaní, nebo něco takovýho... :-))
Tangens, přestaň se množit a nemusíš dostat chřipku. Já jsem svobodnej, takže se nepřemnožuju. Já jsem v pohodě... :-))
Pro: Taky dobrej názor. Dokonce se domnívám, že tvoje metody jsou drsnější, jak moje. Já používám klasickou P-08 Parabellum. Je to rychlý a relativně levný. Patrona za pětikorunu. Většinou stačí jedna...
Necháme to na hladomoru, prasečí chřipce a HIV. Lidstvo je skutečně přemnožené.