Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozcestí
Autor
Devour
Znám jedno rozcestí... každý ho zná, ale moc lidí si na něj nepamatuje... popravdě, pořád se k němu vracím a pokaždé jdu špatně. Stejně jako ostatní. Občas se najde někdo kdo se vyzná a ten se pak dostane do nepředstavitelných krajů.
Znám jedno rozcestí... každý ho zná, ale nikdy se nedokážu rozhodnout kudy jít. A pokaždé jdu špatně. U tohoto rozcestí stojí starý muž. Nikdo nezná jeho méno, každý mu říká jinak. Vlastně... moc lidí ani neví jak vypadá... Tento muž ochotně každému poutníkovi vysvětluje kudy má jít, a co má na cestě čekat. Nevím, nikdy jsem tohoto muže neposlechl, nikdy jsem mu nedal za pravdu, vím jen, že ti, kdo mu uvěřili a šli podle jeho cesty, se po čase pomátli a pustinu začali nazývat svím domovem a rájem.
Znám jedno rozcestí... každý ho zná a u tohoto rozcestí stojí starý muž. Nemám tohoto muže rád. Klame lidi a z jejich důvěřivosti on má prospěch. Poslechnou ho na slovo a kvůly němu se vydají na špatnou cestu, na cestu která je spoutá, na cestu která jim vezme všechnu volnost, na cestu ze které se špatně dostává...
Znám jedno rozcestí...