Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZase a teď už napořád...
Autor
Polomrtvá
Čau, pojď sem, máme úžasnej matroš. Dělej. Je toho hodně."
"Ne, já už neberu".
"Jaký neberu. Ten kdo jednou začne, nezná konec. Že Tede? "
Kluk s barevným ježkem cik-cak ostříhaným přikývne a hledá nerozhnisaný místo pod jazykem.
Dan mi strčí ještě nepoužitou buchnu do ruky. Ruky, která ty měsíce trpěla v léčebně.
Když se pravidelně sebepoškozujete a ještě začínáte brát skončíte tam.
"No tak dělej!" vybídne mě znova a já si prohlížím buchnu naplněnou čímsi černým.
Tam v léčebně byl jeden kluk. Pamatuju si na jeho hnědé čokoládové oči.
A taky na jeho rozřezané ruce a skrz na skrz propíchaný jazyk a lýtka.
Stejná diagnóza, stejný ortel.
Říkal mi. "Kate, mí. Mi to spolu dokážeme! Jasný. Pustěj tě dřív, ale ty to vydržíš. A pak spolu někam odjedeme.
Do hor, kde každý ráno nad zasněženou strání bude vycházet slunce.“
Dan si všiml, že se mnou není něco v pořádku a kopl mě do holeni.
„Pýchni si to! Udělá se ti líp. Teď se usmíváš jako blbeček.
Žádnej kluk není lepší jak todle to.“
Nahmatávám žílu a dobrovolně do sebe pouštím to svinstvo i když ani nevím jaký.
Z konečků prstů mi jde zima až proběhne celým tělem a usadí se v něm,.
Moje srdce se zase obalilo pavučinami a já zapomněla na chlapce s čokoládovýma očima, který
vlastně nebyl tak dobrý, který si po mém odchodu z léčebny našel někoho jiného, který neměl srdce.
Špatně se mi dýchá a moje oči pokrývá černý stín. Vpustila jsem do svého těla zase smutek
a teď si myslím, že už na něm budu závislá pořád...